Livrare și plată
Livrarea produselor comandate
1.1 Livrarea produselor comandate se va face în conformitate cu termenii și condițiile reglementați în cuprinsul prezentului document.
1.2 Comenzile plasate de Utilizator prin intemediul magazinului online vor fi livrate doar pe teritoriul României. Puteți accesa website-urile grupului Lumoral din alte spații geografice care să poată satisface cererea dumneavoastră de livrare în alte țări.
1.3 Swed Green Group S.R.L. va livra produsele la adresa de livrare specificată de către Utilizator în formularul de comandă în concordanță cu opțiunile de livrare alese. În cazul în care Utilizatorul comandă produse ce urmează a fi livrate la adrese diferite, va fi necesară completarea unui formular de comandă separat pentru fiecare adresă. Orice estimare de livrare exprimată de Vânzător va fi considerată ca „cea mai bună estimare posibilă”.
1.4 Pentru livrarea produselor, Vânzătorul va notifica Utilizatorul prin trimiterea unui email de confirmare a livrării la adresa specificată de acesta în formularul de comandă.
1.5 Livrarea produselor se va face în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Vânzătorul aduce la cunoștință că în anumite perioade excepționale ( ca de ex. : Black Friday, sărbătorile de iarnă, perioade de mentenanță, inventar, lansare de noi produse ) se vor putea înregistra întârzieri în livrarea produselor, Utilizatorul asumându-și cumpărarea produselor fără rezerve și fără a avea posibilitatea de a se îndrepta împotriva Swed Green Group S.R.L. în caz de întârziere în livrare.
1.6 Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Utilizator de la Vânzător, prin e-mail, a informării cu privire la expedierea Comenzii.
1.7. Dreptul de proprietate asupra Produsului se va transmite de către Vânzător Cumpărătorului la momentul livrării produselor.
Plata comenzii
- Plata în sistem ramburs
- Plata online – Netopia / MobilePay
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Plata prin card este o metodă sigură deoarece datele cardului dumneavoastră nu vor fi stocate de către procesator, ele fiind securizate și criptate.
Pentru efectuarea plății, veți introduce numărul cardului dumneavoastră, data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscripționate pe banda de pe verso, care conține și semnătura dumneavoastră).
2.2 Plata trebuie efectuată în Lei, conform facturii fiscale emise.
2.3. Factura fiscală aferentă achiziționării unui produs Lumoral sau Lumorinse prin intermediul magazinului online al Vânzătorului, este emisă în format electronic, cu respectarea prevederilor art. 319 Cod Fiscal. Factura nu se emite în format fizic și nu se va regăsi în coletul comenzii expediate către client.
2.4 Cumpărătorul este conștient și de acord că are deplina responsabilitate pentru datele comunicate în vederea emiterii facturii și are cunoștință despre împrejurarea că modificarea unei facturi după ce aceasta a fost emisă nu este posibilă.
2.5 Prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul declară și confirmă că acceptă primirea facturii aferente Comenzii confirmate, în format electronic, prin transmiterea acesteia de către Vânzător la adresa de e-mail furnizată prin formularul de comandă. Pentru a descărca și imprima factura, Cumpărătorul va trebui să se autentifice în „Contul meu” mai întâi. După autentificare, trebuie urmați următorii pași:
– Dacă Cumpărătorul are „My Lumoral”
- Se accesează secțiunea „Istoric comenzi”
- Se selectează numărul de comandă
- Se apasă butonul „Vizualizare factură”
- Se apasa butonul „Descărcare factură”
- Se accesează secțiunea „Cauta comanda”
- Se adaugă numărul comenzii și adresa de email
- Se apasă butonul „Vizualizare factură”
- Se apasă butonul „Descărcare factură”