Politica de retur

Schimbarea, returnarea produselor și restituirea banilor

1.1 Cumpărătorul poate returna produsul către Vânzător în termen de 14 zile calendaristice de la livrare numai în condițiile în care pachetul nu a fost desigilat, testat sau utilizat, prin raportare la condițiile reglementate de art. 16 din OUG nr. 34/2014, care prevăd că sunt exceptate de la dreptul de retur produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

1.2 Pentru exercitarea dreptului de retragere, Cumpărătorul trebuie să completeze formularul de retur, prin care comunică decizia de a se retrage din contractul încheiat – ca urmare a plasării unei comenzi şi a executării ei de către Vânzător.

1.3      Consecinţele returnării:

  1. a) Cumpărătorul are obligația de a restitui produsul/produsele în termen de 14 ( paisprezece) zile de la primirea acestuia/acestora , astfel încât restituirea sumei către Cumpărător sa fie o operațiune juridică justificată
  2. b) Cumpărătorul se ocupă de returnarea produsului care se va face cu orice firmă de curierat dorește, având în vedere că el va plăti costul returnării produsului.
  3. c) Dacă Cumpărătorul decide să returneze un produs, Vânzătorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Cumpărător, cu excepţia costului de livrare care va fi suportat de către Cumpărător. Rambursarea se va face în contul bancar indicat de Cumpărător și nu vor fi percepute comisioane. Rambursarea se va face nu mai târziu de 7 (șapte) zile calendaristice de la data la care Vânzătorul a primit dovada scrisă a returnării produsului pe adresa de email info@lumoral.ro

 

1.4 Pentru alte situații de excepție (altele decât cele ce sunt reglementate de prevederile privind garanția, unde Cumpărătorul va contacta Serviciul de Relații cu Clienții, conform Articolului 14 de mai jos) în care Vânzătorul a livrat greșit o comandă (livrarea altui produs sau livrare incompletă a comenzii), Cumpărătorul va informa Vânzătorul despre aceasta, prin completarea formularului de retur.

Produsul ce urmează a fi returnat în aceste condiții, va fi ridicat de către firma de curierat FAN Courier, la adresa indicată de Cumpărător, iar returnarea va fi gratuită, Cumpărătorului urmând a-i fi livrată comanda corectă sau restituită în întregime, în termen de 2 (două) zile calendaristice de la ridicarea coletului. contravaloarea produsului returnat din cauza Vânzătorului.

1.5 Pașii necesari returnării/ schimbării produsului

  1. Cumpărătorul va informa Vânzătorul prin completarea formularului de retur.
  2. Vânzătorul ii va comunica apoi numărul de înregistrare al cererii de retur (Confirmare de retur produs).
  3. Dacă Cumpărătorul dorește să returneze produsul nedesigilat, se va ocupa de livrarea acestuia către Vânzător în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului de la Vânzător. Costurile pentru livrare sunt așadar suportate de către Cumpărător.
  4. Dacă Cumpărătorul dorește să schimbe produsul nedesigilat cu alt produs, Vânzătorul se va ocupa de colectarea produsului/produselor, prin intermediul unui reprezentant al firmei de curierat FAN Courier. Costurile de livrare pentru returnarea produselor vor fi suportate de către Cumpărător.
  5. Dacă returul se face din cauza Vânzătorului (livrare greșită a comenzii: livrarea altui produs sau livrare incompletă a comenzii), acesta se va ocupa de colectarea produsului/produselor, prin intermediul unui reprezentant al firmei de curierat FAN Courier. Costurile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate în acest caz de Vânzător.

  

 1.6  Înainte de returnarea produsului/produselor Lumoral și Lumorinse, Cumpărătorul trebuie să verifice că:

   1. a primit un număr de Confirmare de retur produs (emis la cerere);

   2. a pus în cutie întregul pachet de produs

   3. a sigilat coletul într-un mod adecvat transportului Produsului  

© 2023 Lumoral.ro – Toate drepturile rezervate.