1.1 Cumpărătorul poate returna produsul către Vânzător în termen de 14 zile calendaristice de la livrare numai în condițiile în care pachetul nu a fost desigilat, testat sau utilizat, prin raportare la condițiile reglementate de art. 16 din OUG nr. 34/2014, care prevăd că sunt exceptate de la dreptul de retur produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
1.2 Pentru exercitarea dreptului de retragere, Cumpărătorul trebuie să completeze formularul de retur, prin care comunică decizia de a se retrage din contractul încheiat – ca urmare a plasării unei comenzi şi a executării ei de către Vânzător.
1.3 Consecinţele returnării:
1.4 Pentru alte situații de excepție (altele decât cele ce sunt reglementate de prevederile privind garanția, unde Cumpărătorul va contacta Serviciul de Relații cu Clienții, conform Articolului 14 de mai jos) în care Vânzătorul a livrat greșit o comandă (livrarea altui produs sau livrare incompletă a comenzii), Cumpărătorul va informa Vânzătorul despre aceasta, prin completarea formularului de retur.
Produsul ce urmează a fi returnat în aceste condiții, va fi ridicat de către firma de curierat FAN Courier, la adresa indicată de Cumpărător, iar returnarea va fi gratuită, Cumpărătorului urmând a-i fi livrată comanda corectă sau restituită în întregime, în termen de 2 (două) zile calendaristice de la ridicarea coletului. contravaloarea produsului returnat din cauza Vânzătorului.
1.5 Pașii necesari returnării/ schimbării produsului
1.6 Înainte de returnarea produsului/produselor Lumoral și Lumorinse, Cumpărătorul trebuie să verifice că:
1. a primit un număr de Confirmare de retur produs (emis la cerere);
2. a pus în cutie întregul pachet de produs
3. a sigilat coletul într-un mod adecvat transportului Produsului