Termeni și condiții

Cuprins

1. Condiții generale
2. Procesul de comandă
3. Livrarea produselor comandate
4. Prețul
5. Plata comenzii
6. Schimbarea, returnarea produselor și restituirea banilor
7. Garanția
8. Garanția produselor achiziționate de persoanele juridice
9. Răspunderea Lumoral
10. Protecția datelor cu caracter personal
11. Legislația aplicată și jurisdicție
12. Forță majoră
13. Colectarea gratuită a deșeului
14. Contactarea magazinului online Lumoral
15. Abonamente

Termeni și Condiții

     

     1. Condiții generale

1 Acest website este dedicat doar consumatorilor ce doresc să achiziționeze produse Lumoral și Lumorinse prin magazinul nostru online („Magazin”). Termenii și Condițiile sub care produsele sunt oferite spre vânzare pe acest website sunt prezentate mai jos. Prin bifarea căsuței „Confirm că am citit și accept Termenii și Condițiile ” existentă pe formularul de comandă, acceptați și sunteți de acord cu acești termeni și condiții. Swed Green Group S.R.L. își rezervă dreptul de a schimba și modifica acești termeni și condiții oricând, modificările urmând a se aplica de la data intrării lor în vigoare.

1.1 Următorii termeni sunt utilizați în cadrul prezenților Termeni și Condiții în sensul explicitat în continuare:

1.1.1 Produse – orice bunuri care vor fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

1.1.2 Cumpărător – persoana fizică/persoană juridică sau orice entitate juridică ce efectuează în calitate de consumator o Comandă prin intermediul paginii web /site-ului și care și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții și încheie astfel un contract de vânzare la distanță cu Vânzătorul.

1.1.3 Comanda – o comunicare electronică între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite, prin mijloace electronice Vânzătorului, intenția sa de a achiziționa Bunuri prin intermediul paginii web www.lumoral.ro sau a subpaginilor asimilate acesteia.

1.1.4 Contract – constituie contractul încheiat la distanță între Vânzător și Cumpărător, fără a fi necesară prezența fizică simultană a Vânzătorului și Cumpărătorului.

1.1.5 Lumoral  – denumirea generică a Vânzătorului, S.C. Swed Green Group S.R.L., persoană juridică Română, cu sediul în Strada Nicolae Leonard Nr. 49, Voluntari 077190, Județ Ilfov, având număr de ordine în Registrul Comerțului J23/7483/2022, cod unic de înregistrare fiscală RO47088603.

1.1.6 Site – pagina web www.lumoral.ro și subpaginile/micropaginile/subdomeniile acesteia.

1.2. Swed Green Group S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica acest document “ Termeni și Condiții” în orice moment, fără o notificare prealabilă. Totuși, astfel de modificări nu vor avea niciun efect asupra comenzilor care au fost transmise înainte de publicarea pe web-site a unor astfel de modificari ale documentului “ Termeni și Condiții”. 

1.3 Acest web-site este destinat numai consumatorilor care doresc să comande produse Lumoral și Lumorinse in modalitatea online.

 

      2. Procesul de comandă

2.1 Pentru a comanda, Utilizatorul trebuie să comunice o adresă de email validă precum, un număr de telefon valid și să îndeplinească condițiile legale pentru încheierea contractului, ca și cumpărător.

2.2 Utilizatorul va putea plasa o comandă dacă:

i) adaugă un produs în coșul său de cumpărături

ii) completează câmpurile formularului de comandă și selectează să plătească prin metoda de plată pusă la dispozție de magazinul online, pe site, respectiv plata cu card bancar și plata ramburs la curier

iii) comanda se poate plasa prin logarea în cont după prealabila înregistrare sau ca vizitator temporar

2.3 Utilizatorii sunt informați că Vânzătorul nu va iniția procesarea comenzilor plasate în alte moduri decât cele menționate mai sus, respectiv fără respectarea integrală a celor reglementate prin prezentul document «  Termeni și Condiții « .

2.4 Atunci când Utilizatorul plasează o comandă, Vânzătorul  va emite un număr de identificare a comenzii, ce va fi procesat prin intermediul magazinului online. Utilizatorul trebuie sa țină cont de faptul că acest număr de identificare a comenzii îi este pus la dispoziție doar cu scopul informării și nu constituie acceptul comenzii de către Swed Green Group S.R.L.

2.5 Prin plasarea comenzii, Utilizatorul își exprimă intenția de a cumpăra produsele selectate cu respectarea prevederilor cuprinse în documentul denumit « Termeni și Condiții », de care a luat cunostință și care sunt acceptate, fără rezerve. Vânzătorul acceptă comanda lansată de către cumpărător, iar Utilizatorul va fi notificat prin emiterea/trimiterea confirmării comenzii prin e-mail. Confirmarea comenzii va intra în vigoare la data la care emailul a fost trimis către Utilizator. În cazul în care Swed Green Group nu poate accepta comanda, Utilizatorul va fi contactat prin email sau telefonic în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare, calculat de la data lansării comenzii, pentru a fi informat cu privire la acest aspect.

2.6 În situația în care apar erori de natură tehnică în procesarea comenzii de către Swed Green Group S.R.L. și comanda nu va fi finalizată din această cauză, Utilizatorul va fi informat de către serviciul de Relații cu Clienții în maxim 5 (cinci) zile lucrătoare, calculat de la data plasării comenzii.

2.7 Utilizatorii sunt rugați  să țină cont de faptul că detaliile și culorile din prezentarea produselor pe site pot fi diferite în realitate. Imaginile produselor astfel cum acestea sunt folosite în scop de prezentare nu creează niciun fel de obligații contractuale sau de altă natură pentru Vânzător și nu pot fi invocate de Cumpărător ca motiv de neconformitate a produselor cumpărate.

2.8 Codurile de voucher nu se cumulează cu alte coduri de voucher, astfel că, un Client poate folosi un singur cod de reducere la o comandă. Folosirea mai multor coduri de voucher la o achiziție nu este posibilă.

 

        3. Livrarea produselor comandate

3.1 Livrarea produselor comandate se va face în conformitate cu termenii și condițiile reglementați în cuprinsul prezentului document.

3.2 Comenzile plasate de Utilizator prin intemediul magazinului online vor fi livrate doar pe teritoriul României. Puteți accesa website-urile grupului Lumoral  din alte spații geografice care să poată satisface cererea dumneavoastră de livrare în alte țări.

3.3 Swed Green Group S.R.L. va livra produsele la adresa de livrare specificată de către Utilizator în formularul de comandă în concordanță cu opțiunile de livrare alese. În cazul în care Utilizatorul comandă produse ce urmează a fi livrate la adrese diferite, va fi necesară completarea unui formular de comandă separat pentru fiecare adresă. Orice estimare de livrare exprimată de Vânzător va fi considerată ca „cea mai bună estimare posibilă”.

3.4 Pentru livrarea produselor, Vânzătorul va notifica Utilizatorul prin trimiterea unui email de confirmare a livrării la adresa specificată de acesta în formularul de comandă.

3.5 Livrarea produselor se va face în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Vânzătorul aduce la cunoștință că în anumite perioade excepționale ( ca de ex. : Black Friday, sărbătorile de iarnă, perioade de mentenanță, inventar, lansare de noi produse ) se vor putea înregistra întârzieri în livrarea produselor, Utilizatorul asumându-și cumpărarea produselor fără rezerve și fără a avea posibilitatea de a se îndrepta împotriva Swed Green Group S.R.L. în caz de întârziere în livrare.

3.6 Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Utilizator de la Vânzător, prin e-mail, a informării cu privire la expedierea Comenzii. 

3.7. Dreptul de proprietate asupra Produsului se va transmite de către Vânzător Cumpărătorului la momentul livrării produselor. 

 

    4. Prețul

4.1 Toate prețurile produselor sunt exprimate în LEI.

4.2 Prețurile produselor sunt comunicate pe site la momentul plasării comenzii de către Utilizator.

4.3 Valoarea totală exprimată pe formularul de comandă plasat va reprezenta valoarea totală de plătit și include toate taxele, costurile de reciclare, costurile de manevrare și livrare.

4.4 Prețul de Vânzare este stabilit în mod independent de către Vânzător, în funcție de politica sa comercială. Scopul unic al acestei informații este de a sprijini informarea Cumpărătorului/Clientului/Utilizatorului, care va fi astfel în cunoștință de cauză în decizia de cumpărare a Bunului. Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul înțelege că marcarea mai puțin evidentă a acestei informații nu este de natură să producă confuzie și că, în luarea deciziei de cumpărare a Bunului, Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul trebuie sa aibă în vedere strict Prețul de Vânzare comunicat de către Vânzător și solicitat de acesta din urmă Cumpărătorului/Clientului/Utilizatorului pentru Bunul comercializat.

4.5 “Preț de Vânzare” – preţul final pentru unitate/o cantitate determinată de produs, incluzând taxa pe valoarea adăugată şi toate taxele suplimentare; reprezintă contravaloarea Bunului pretinsă și solicitată de către Vânzător Cumpărătorului/Clientului/Utilizatorului și evidențiată corespunzător acestora în pagina de produs din Site.

 

     5. Plata comenzii

5.1 Cumpărătorul poate efectua plata comenzii pe website-ul Lumoral.ro exclusiv prin metoda de plată pusă la dispoziție pe website și accesibilă din perspectiva tehnică, respectiv :

– online, în formularul de comandă (plata cu cardul VISA sau MasterCard)

– la livrarea produselor (numerar), pentru comenzile mai mari de 250 de lei TVA inclus și mai mici de 5000 de lei TVA inclus

5.2 Plata trebuie efectuată în Lei, conform facturii fiscale emise.

5.3. Factura fiscală aferentă achiziționării unui produs Lumoral sau Lumorinse prin intermediul magazinului online al Vânzătorului, este emisă în format electronic, cu respectarea prevederilor art. 319 Cod Fiscal. Factura nu se emite în format fizic și nu se va regăsi în coletul comenzii expediate către client.

5.4 Cumpărătorul este conștient și de acord că are deplina responsabilitate pentru datele comunicate în vederea emiterii facturii și are cunoștință despre împrejurarea că modificarea unei facturi după ce aceasta a fost emisă nu este posibilă.

5.5 Prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul declară  și confirmă că acceptă primirea facturii aferente Comenzii confirmate, în format electronic, prin transmiterea acesteia de către Vânzător la adresa de e-mail furnizată prin formularul de comandă. Pentru a descărca și imprima factura, Cumpărătorul va trebui să se autentifice în „Contul meu” mai întâi. După autentificare, trebuie urmați următorii pași:

i)  Dacă Cumpărătorul are „My Lumoral”

  1. Se accesează secțiunea „Istoric comenzi”
  2. Se selectează numărul de comandă
  3. Se apasă butonul „Vizualizare factură”

     4. Se apasa butonul  „Descărcare factură”

ii)  Dacă CumpărătoruL nu are creat/activat « Contul meu » :

  1. Se accesează secțiunea „Caută comanda”
  2. Se adaugă numărul comenzii și adresa de email
  3. Se apasă butonul „Vizualizare factură”
  4. Se apasă butonul „Descărcare factură”

 

      6. Schimbarea, returnarea produselor și restituirea banilor

6.1 Cumpărătorul poate returna produsul către Vânzător în termen de 14 zile calendaristice de la livrare numai în condițiile în care pachetul nu a fost desigilat, testat sau utilizat, prin raportare la condițiile reglementate de art. 16 din OUG nr. 34/2014, care prevăd că sunt exceptate de la dreptul de retur produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

6.2 Pentru exercitarea dreptului de retragere, Cumpărătorul trebuie să completeze formularul de retur, prin care comunică decizia de a se retrage din contractul încheiat – ca urmare a plasării unei comenzi şi a executării ei de către Vânzător.

6.3      Consecinţele returnării:

  1. a) Cumpărătorul are obligația de a restitui produsul/produsele în termen de 14 ( paisprezece) zile de la primirea acestuia/acestora , astfel încât restituirea sumei către Cumpărător sa fie o operațiune juridică justificată
  2. b) Cumpărătorul se ocupă de returnarea produsului care se va face cu orice firmă de curierat dorește, având în vedere că el va plăti costul returnării produsului.
  3. c) Dacă Cumpărătorul decide să returneze un produs, Vânzătorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Cumpărător, cu excepţia costului de livrare care va fi suportat de către Cumpărător. Rambursarea se va face în contul bancar indicat de Cumpărător și nu vor fi percepute comisioane. Rambursarea se va face nu mai târziu de 7 (șapte) zile calendaristice de la data la care Vânzătorul a primit dovada scrisă a returnării produsului pe adresa de email info@lumoral.ro

6.4 Pentru alte situații de excepție (altele decât cele ce sunt reglementate de prevederile privind garanția, unde Cumpărătorul va contacta Serviciul de Relații cu Clienții, conform Articolului 14 de mai jos) în care Vânzătorul a livrat greșit o comandă (livrarea altui produs sau livrare incompletă a comenzii), Cumpărătorul va informa Vânzătorul despre aceasta, prin completarea formularului de retur.

Produsul ce urmează a fi returnat în aceste condiții, va fi ridicat de către firma de curierat FAN Courier, la adresa indicată de Cumpărător, iar returnarea va fi gratuită, Cumpărătorului urmând a-i fi livrată comanda corectă sau restituită în întregime, în termen de 2 (două) zile calendaristice de la ridicarea coletului. contravaloarea produsului returnat din cauza Vânzătorului.

6.5 Pașii necesari returnării/ schimbării produsului

  1. Cumpărătorul va informa Vânzătorul prin completarea formularului de retur.
  2. Vânzătorul ii va comunica apoi numărul de înregistrare al cererii de retur (Confirmare de retur produs).
  3. Dacă Cumpărătorul dorește să returneze produsul nedesigilat, se va ocupa de livrarea acestuia către Vânzător în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului de la Vânzător. Costurile pentru livrare sunt așadar suportate de către Cumpărător.
  4. Dacă Cumpărătorul dorește să schimbe produsul nedesigilat cu alt produs, Vânzătorul se va ocupa de colectarea produsului/produselor, prin intermediul unui reprezentant al firmei de curierat FAN Courier. Costurile de livrare pentru returnarea produselor vor fi suportate de către Cumpărător.
  5. Dacă returul se face din cauza Vânzătorului (livrare greșită a comenzii: livrarea altui produs sau livrare incompletă a comenzii), acesta se va ocupa de colectarea produsului/produselor  prin intermediul unui reprezentant al firmei de curierat FAN Courier. Costurile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate în acest caz de Vânzător.

   6.6  Înainte de returnarea produsului/produselor Lumoral și Lumorinse, Cumpărătorul trebuie să verifice că:

      1. a primit un număr de Confirmare de retur produs (emis la cerere);

      2. a pus în cutie întregul pachet de produs

      3. a sigilat coletul într-un mod adecvat transportului Produsului  

 

     7. Garanția produselor Lumoral

7.1 SWED GREEN GROUP SRL garantează produsele conform prevederilor legale aplicabile, acestea beneficiind de garanția legală de conformitate. Toate produsele vândute beneficiază de garanția legală de conformitate în condițiile prevăzute de O.G. 21/1992 modificată şi OUG 140/2021.

7.2 SWED GREEN GROUP S.R.L. în calitate de Vânzător al produselor aduce la cunoștință Cumpărătorilor drepturile conferite cu privire la termenele garanției legale de conformitate.

7.3 Produsele Lumoral au o garanție de 24 (douăzeci și patru) de luni pentru defectele dispozitivului medical. Această garanție nu acoperă uzura normală a dispozitivului. În plus, producătorul finlandez Koite Health nu oferă nicio garanție pentru dispozitiv dacă acesta a fost utilizat incorect sau neglijent, a fost conectat la un alt dispozitiv, a fost reparat sau deschis sau a fost modificat în alt mod sau instalat incorect.

Perioada de garanție se calculează de la data la care Cumpărătorul dispozitivului intră în posesia produsului, așa cum este indicat pe baza dovezii de achiziție (factura).

 

       8. Răspunderea Swed Green Group S.R.L.

8.1 Acest document « Termeni și Condiții » exprimă în totalitate obligațiile Vânzătorului în ceea ce privește vânzarea de produse, în conformitate cu prevederile legale aplicabile și în modalitatea specifică unui magazin online.

8.2 Răspunderea integrală a Vânzătorului este limitată la valoarea produsului comandat, cu excepția cazurilor în care prin lege s-ar putea prevedea altfel. 

8.3 Acest lucru nu afectează drepturile Cumpărătorului și nici dreptul de returnare a produselor astfel cum acestea sunt prevăzute în cuprinsul prezentului document și al normelor legale aplicabile.

 

        9. Protecția datelor cu caracter personal

9.1 Prin plasarea comenzii, Utilizatorul/Cumpărătorul este de acord și înțelege că Swed Green Group S.R.L. poate stoca, procesa și folosi informațiile din formularul de comandă necesare procesării comenzii în scopul executării contractului de vânzare și livrării pentru Produsul comandat. Aceste date vor fi procesate și utilizate în conformitate cu prevederile legale aplicabile, cu respectarea securității și confidențialității acestora, și conform cu Politica de Confidențialitate a Swed Green Group S.R.L., care este pusă la dispoziție pe website accesând acest link.

9.2 În cazul în care Utilizatorul / Cumpărătorul dorește să afle mai multe informații despre datele sale personale comunicate către Swed Green Group S.R.L., dacă doreste să schimbe ceva cu privire la aceste date sau dacă nu dorește  să mai primească informații de la Swed Green Group S.R.L., va fi urmată procedura descrisă în Politica de Confidențialitate.

       

        10. Legislația aplicată și jurisdicție

10.1 Legislația românească este acceptată de către Vânzător și Utilizator/ Cumpărător ca fiind aplicabilă atât prezentului document «  Termeni și Condiții «  cât și contractului de vânzare ce va fi încheiat, iar instanța competentă să soluționeze un eventual diferend între părți este cea de la sediul Swed Green Group S.R.L.

10.2 În cazul în care Cumpărătorul intenționează să formuleze o reclamație referitoare la o achiziție efectuată în magazinul online Lumoral, are și opțiunea de a formula plângere prin Platforma europeană de soluționare a litigiilor online prin intermediul acestui link: http://ec.europa.eu/odr

       

          11. Forță majoră

Forța majoră este definită conform dispozițiilor art. 1351 Cod Civil și dispozițiile legale specifice pot deveni aplicabile în condițiile legislației în vigoare.

 

          12. Colectarea gratuită a deșeului – Informații privind DEE

12.1 Deșeurile de echipamente electrice și electronice (denumite în continuare DEEE), sunt echipamentele electrice și electronice care constituie deșeuri în sensul pct. 9 din anexa nr. 1 la Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, republicată, inclusiv componentele, subansamblele și produsele consumabile care fac parte integrantă din produs în momentul în care acesta devine deșeu. DEEE pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate separat.

12.2 Având în vedere prevederile OUG 195/2005 privind protecția mediului, Legea nr.211/2011 privind regimul deșeurilor, HG nr.322/2013 privind restricțiile de utilizare a anumitor substanțe periculoase în echipamentele electrice și electronice și O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice și electronice, clienții vor avea în vedere următoarele:

12.2.1 Cumpărătorii au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate și de a colecta separat aceste DEEE.

12.2.2 Colectarea acestor DEEE se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE și prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru colectarea DEEE.

   

         13. Contactarea magazinului online Lumoral

Puteți contacta Magazinul Online Lumoral apelând 0771 779 779 în intervalul orar Luni – Vineri: orele 09:00 -17:00, prin email la adresa info@lumoral.ro sau prin canalele de comunicare socială, disponibile pe Facebook, Instagram sau pe Whatsapp

 

Legaturi utile

www.cel.ro

© 2023 Lumoral.ro – Toate drepturile rezervate